Pages

Tuesday, October 2, 2012

Eu, birocraţia şi punătorii de ştampile - partea a doua


Update la povestea "Eu, birocraţia şi punătorii de ştampile"

Epopeea mea suprarealistă ce are ca scop final ridicarea diplomei de master, continuă. Ieri a fost luni. Cu foaia de lichidare ştampilată şi semnată de nouă ori şi cu două poze, am ajuns la secretariatul facultăţii la ora 10, pentru că cele aferente ridicării diplomei, se depun între 10 şi 10:30. Cel puţin aşa scrie pe uşă. Dialog:
- Am adus foaia de lichidare şi pozele pentru ridicarea diplomei de master.
- După ora 12, şi oricum nu azi, că azi este deschiderea cursurilor universitare şi suntem foarte ocupate.
- Pe uşă scrie că se depun între 10 şi 10:30.
- Păi, domnişoară, între 10 şi 10:30 se depun actele de la dosar pe care le ridicaţi cu foaia de lichidare. 
- Şi actele astea unde sunt?
- Aici, la noi. 
- Păi şi nu mi le puteţi da acum, ca să le şi depun şi să îmi pot ridica diploma?
- Nu, pentru că se eliberează după ora 12. 

Şi mi s-a închis uşa în nas. Discuţia avea loc pe hol. A trebuit să bat la uşă, ca să mi se deschidă. Măcar ele se închid pe dinăuntru, îmi zic, în timp ce plec înapoi la serviciu cu coada între picioare.

Azi, pe la 13:30, cu o jumătate de oră înainte de terminarea programului cu publicul, mă înfiinţez la secretariat.
- Bună ziua. Am adus foaia de lichidare şi pozele, pentru ridicarea diplomei de master.
- Luaţi-vă pozele şi aşteptaţi afară. O să vă dau actele de la dosar, dar după ce termin programul cu publicul. Apoi o să mergeţi la biroul de eliberări diplome. Dar nu mai puteţi azi. Mâine dimineaţă. 

Evident că mâine dimineaţă. Nici nu mă aşteptam să se poată azi. Şi slavă domnului că am venit aproape de închidere, că dacă veneam de la 12, stăteam acolo până la 2. Că se pare că eu nu sunt public. Sau problema mea e specială. Nu ştiu.

După vreo patruzeci de minute sunt chemată să semnez că mi-am ridicat actele de la dosarul de înscriere la master. Întreb:
- Şi diploma de unde o iau?
- Mâine dimineaţă, între 10 şi 10:30, veniţi cu actele astea pe care vi le-am dat, ca să vă mai dau o hârtie cu care mergeţi la biroul de eliberări diplome. 
- Nu mi-o puteţi da acum?
- Nu. Se dă între 10 şi 10:30.

Deci, sunt foarte aproape de deznodământ. Sper să fie mâine. Partea bună este că în cele patruzeci de minute de aşteptare, m-am dus şi mi-am luat diploma de modul. Şi nu mi s-a pierdut nici foaia matricolă. Deci am rezolvat o problemă. 


VA URMA :)))

Citiți continuarea aici.

1 comment:

I'm A Fangirl said...

This was llovely to read